Op. Dr. Hasan Yıldız

Op. Dr. Hasan YILDIZ 1977 yılında Düzce’de doğdu. İlk-orta-lise öğrenimini Mersin-Artvin-Sivas ve İzmirde, Üniversite eğitimini 1994-2000 yılarında Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde tamamladı. 2000 yılında mezun oldu. 2000- 2001 yıllarında Dokuz Eylül Üniversitesi Genel Cerrahi A.B.D da asistanık yaptı. 2002-2006 yıllarında Kadın Hast.ve Doğum Asistanlığı tamamlamış olup 2006 ocak ayından itibaren Kadın Hast.ve Doğum uzmanı olarak çalışmaktadır.

Genital Estetik

İzmir genital estetik, kadın genital bölge yeniden şekillendirme veya labiaplasti, vulva iç dudaklarının, iç labiaların büyüklüğünü ve şeklini değiştirmek için gerçekleştirilir.

Labioplasti

Labiaplasti minimal bir cerrahidir, ancak her cerrahi işlem için riskleri vardır. Potansiyel komplikasyonların farkında olmak önemlidir.

Kızlık Zarı Dikimi

kızlık zarı dikimi, tipik olarak vajinanın dış açıklığının tabanını kısmen saran bir hilal şeklinde ince bir doku zarıdır. Bazı kadınlarda kızlık zarı, sadece kısmen açıklığı kaplar, bazılarında ise neredeyse tamamen açıklığı gizler.

Vajina Daraltma

Vajinal daraltma (Vajinoplasti) operasyonu, vajinanın etrafında oluşan fazla vajen dokusunun çıkarılarak vajinayı daha sıkı ve gergin hale getirmek için yapılan bir ameliyattır.

Vajina Estetiği

Büyümüş bir vajina, doğumdan sonra, özellikle birden fazla çocuktan sonra, büyük bir bebeğin vajinal doğumundan veya zor doğumdan sonra sık sık bir sorundur.

Vajinismus Tedavisi

Vajinismus, tanısı genellikle belirtilerinizi tanımlamakla başlar. Doktorunuz muhtemelen bu sorunu ilk ne zaman fark ettiğinizi, ne sıklıkta meydana geldiğini ve neyin tetiklendiğini soracaktır. Tipik olarak, doktorunuz ayrıca cinsel travma veya istismara uğramış olup olmadığınızla ilgili sorular da dahil olmak üzere cinsel geçmişinizi soracaktır.

Kürtaj

Kürtaj, eğitimli bir tıp uzmanı tarafından yapıldığın da güvenli bir ameliyat türüdür. Kürtaj, isteyerek düşüklere neden olmak anlamına da gelir. Kürtaj, Rahim ağzı (rahim açıklığı) hafifçe gerilir. Hamilelik emme yöntemi kullanılarak küçük bir tüpten giderilir.

Miyom Tedavisi

Myomektomi birkaç farklı şekilde yapılabilir. Miyomun boyutuna, sayısına ve konumuna bağlı olarak abdominal myomektomi, laparoskopik myomektomi veya histeroskopik myomektomi için uygun olabilirsiniz.

Tüp Bebek Tedavisi

(IVF), bir dizi doğurganlık sorununu aşmak için kullanılabilir ve birçok çift için onlara bebek sahibi olma şansını verir. Tedaviniz deneyimli bir hemşire, danışman ekibi tarafından desteklenen doğum uzmanınız tarafından koordine edilecektir

Genital Siğil Tedavisi

Eğer siğilleriniz rahatsızlığa neden olmazsa, tedaviye ihtiyacınız olmayabilir. Ancak kaşıntı, yanma ve ağrı hissederseniz veya enfeksiyonu yayma konusunda endişeleriniz varsa, doktorunuz ilaç veya ameliyatla ilgili sorunu gidermenize yardımcı olabilir.